jueves, 17 de mayo de 2007

Jordi Robirosa amb el cbBell-lloc


"La meva professió m'obliga a ser imparcial en els partits que transmeto. I la veritat és que no em costa gaire, ja que el meu interés és que sempre guanyin els equips catalans, siguin de llevant o de ponent, del nord o del sud, tant me fa: el meu amor pel bàsquet català fa que tots m'agradin. Ara bé, us he de confessar que en el bàsquet modest tinc una debilitat i no em sap greu fer-la pública: El Bell-lloc. I és per això que us vull adreçar aquestes línies per donar-vos tots els ànims del món abans de disputar la quarta Final-Four consecutiva de la vostra història. Si, ja sé que teniu baixes importants i que, probablement, uns altres estan un graó per sobre vostre... teòricament. Peò això, amics meus, s'ha de demostrar a la pista i a la pista vosaltres sou com Derek Fisher, que acaba d'operar la seva filla de 10 mesos d'un càncer a Nova York, agafa un avió cap a Salt Lake City i es presenta a jugar en el tercer quart d'un partit vital de play-off. I el guanya. I em consta que a Bell-lloc, jugadors amb l'esperit de Fisher n'hi ha uns quants. Endavant i a lluitar per un altre títol!!!"

JR

No hay comentarios: